پلاگین تغییر مسیر با ویدیو

تبلیغات

پلاگین تغییر مسیر با ویدیو


یکی از مهمترین موضوعات در سئو و بهینه سازی داخلی وب سایت آدرس هایی است که به هر دلیلی تغییر می کنند. ممکن است مقاله یا صفحه ای در وب سایت خود داشته باشید که در آن قصد تغییر آدرس (URL) یا انتقال اعتبار به صفحه دیگری را دارید. یکی از راه حل ها این است که صفحه فرود را به یک صفحه جدید هدایت کنید. ریدایرکت ها به طور کلی به دو دسته تغییر مسیر 301 و 302 تقسیم می شوند، همانطور که می دانید ریدایرکت 301 تغییر آدرس دائمی و 302 تغییر آدرس موقت است. به طور کلی این موضوع و انتقال آدرس های داخلی سایت در صورت تغییر به آدرس های جدید چیزی است که باید یاد بگیرید. در این مقاله نحوه کار با افزونه Redirection وردپرس را به شما آموزش می دهیم. در این مقاله نکات بسیار مهمی وجود دارد که پیشنهاد می کنیم تا انتها مطالعه کنید. وبلاگ را برای مدیران وب بلاگتون دنبال کنید.

تغییر مسیر آدرس سایت

همانطور که در ابتدای این مقاله توضیح داده شد، یکی از مسائل کلیدی هنگام انتقال آدرس های قدیمی وب سایت به آدرس های جدید، تغییر مسیر است. تغییر مسیر به چند روش انجام می شود که یکی در قسمت CMS و دیگری قرار دادن کد و آدرس در Htaccess است. یکی از راه حل های رایج در وردپرس استفاده از افزونه ها است و باید به فکر یافتن بهترین افزونه برای این کار باشید. یکی از افزونه هایی که از نظر امنیت و دوام و مسائلی مانند از دست دادن کیفیت صفحه قابل ذکر است، افزونه تغییر مسیر وردپرس به نام Redirection است. این افزونه دارای قابلیت ها و ویژگی های زیادی است که در ادامه این مقاله برای شما توضیح داده ایم. با ما بمان.

اهمیت آموزش

یکی از سوالاتی که وجود دارد و می خواهیم در این قسمت از مقاله به آن بپردازیم، اهمیت تغییر مسیر است. زمانی که صفحه ای را به صفحه دیگری منتقل می کنید یا به هر دلیلی آدرس (URL) یک صفحه را تغییر می دهید، باید به طور کلی جابجایی انجام شود، گاهی اوقات می خواهید صفحه ای را به صفحه دیگری در سایت خود اختصاص دهید. البته ریدایرکت ها همیشه برای صفحات داخلی یک وب سایت در نظر گرفته نشده اند و اگر می خواهید دامنه وب سایت خود را تغییر دهید، باید یک تغییر مسیر نیز انجام دهید. حال اگر می‌خواهید آدرس یک صفحه داخلی در سایت خود را به صفحه جدید تغییر دهید، باید از طریق افزونه یا روش دیگری این کار را انجام دهید. توصیه ما این است که از افزونه ای برای ذخیره آدرس ها استفاده کنید و به راحتی آن ها را بررسی کنید تا در زمان تغییر در آینده با مشکلات جدی مواجه نشوید.

افزونه ریدایرکت برای تغییر مسیر در وردپرس

افزونه های زیادی برای این کار وجود دارد که می توانید در وب سایت وردپرس با آنها بیشتر آشنا شوید. در ضمن برای سادگی کار افزونه ای را به شما معرفی می کنیم که روی تعدادی از نصب ها تاثیر می گذارد و چندین سال است که از این افزونه برای تغییر مسیر آدرس استفاده می کنیم. پلاگین Redirection یک افزونه ویژه برای ریدایرکت های 301 و 302 است که در مقایسه با افزونه های مشابه حجم کمی دارد و روشی آسان برای استفاده فراهم می کند.

آموزش کار با افزونه ریدایرکت

دو راه برای نصب این افزونه وجود دارد، یکی اینکه افزونه را در انتهای این مقاله دانلود کرده و بر روی هاست خود نصب کنید و دیگری این که به قسمت افزونه ها در داشبورد وردپرس خود بروید و سپس add را انتخاب کنید. مطابق تصویر زیر

پس از ورود به صفحه افزودن افزونه وردپرس، در صورتی که افزونه را دانلود کرده اید، می توانید آن را از بالای صفحه نصب و فعال کنید. در غیر این صورت باید عبارت Redirect را در کادر جستجوی قسمت اصلی وارد کرده و آن را جستجو کنید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه، برای مدیریت آن باید از داشبورد وردپرس به قسمت ابزارها رفته و Enable را انتخاب کرده و وارد قسمت مدیریت این افزونه شوید.

پس از انتخاب گزینه مورد نظر وارد سمت دیگری از افزونه ریدایرکت خواهید شد. توسعه دهنده این افزونه امکانات زیادی را ارائه می دهد و شما می توانید ریدایرکت مورد نظر خود را از این صفحه انجام دهید.

نتیجه

در این مقاله سعی کرده ایم آموزش کار با افزونه Redirect را برای شما مرور کنیم. تماشای ویدیوی تهیه شده در این زمینه برای یادگیری صحیح آن بسیار مهم است. در این ویدیو به مهم ترین مواردی که می تواند برای شما مفید باشد نیز پرداخته ایم. از طریق لینک زیر می توانید فیلم آموزشی را مشاهده کنید.

ادامه نوشته: https://blogten.ir/redirection-scr-p/





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.